2020-01-15

Zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zorganizowanie Pikniku Rodzinnego „Spotkajmy się nad stawami w Jasieńcu”                 w dniu 22 sierpnia 2020 r. lub 29 sierpnia 2020 r.

I. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Jasieniec

ul. Warecka 42

05-604 Jasieniec

Tel. 48 6613570

jasieniec@jasieniec.pl

NIP 7971945741

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy plenerowej Piknik Rodzinny „Spotkajmy się nad stawami w Jasieńcu”  w dniu 22sierpnia 2020 r. lub 29 sierpnia 2020 r. wg następującego opisu:

1. Wynajem sceny, zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia oraz obsługi technicznej,
wg następujących parametrów:

 

- Profesjonalna zadaszona scena: o wymiarach min. 9x7m, umożliwiająca występy zespołów muzycznych oraz grup tanecznych (zabezpieczenie sceny – najazdy gumowe na kable, barierki ustawione tak, aby rozstawiony w pobliżu sceny sprzęt nie narażał na niebezpieczeństwo uczestników imprezy);

- Nagłośnienie: odpowiadające wymaganiom artystów proponowanych przez oferenta;

- Oświetlenie sceniczne: odpowiadające wymaganiom artystów proponowanych przez oferenta       - Pełna i profesjonalna obsługa techniczno-akustyczna.

- Agregat prądotwórczy wraz z paliwem i obsługą na czas trwania imprezy.

2. Zapewnienie profesjonalnego konferansjera: osoby prowadzącej imprezę, przeprowadzającej konkursy, opowiadającej anegdoty, przybliżającej sylwetki występujących artystów, itp.

3.Zapewnienie grupy artystyczno-animacyjnej - prowadzenie zabaw animacyjnych dla dzieci
(np. konkursy i zabawy + stanowiska animacyjne- m. in. malowanie twarzy, żonglerka,  robienie małych/wielkich baniek, chodzenie na szczudłach) lub występ grupy teatralnej – przedstawienie interaktywne. Wymagana obecność min. 2 animatorów, przebranych w barwne kostiumy
 (np. clowna), którzy prowadziliby animacje na terenie imprezy, zachęcali do czynnego udziału
w zaplanowanych atrakcjach, koordynowali konkursy i zabawy.

4. Zapewnienie artysty/artystów występującego z repertuarem popularnej muzyki rozrywkowej dostosowanej do odbiorców, czyli młodzieży oraz rodzin z dziećmi. Program obejmuje występ trwający min. ok.60 minut.

5. Występ gwiazdy wieczoru.

6. Pokaz fajerwerków – ok. 5 minutowy.

7.Ogólny koszt nie powinien przekroczyć 50 tysięcy złotych brutto( w tym opłata ZAIKS).

8. Miejsce realizacji imprezy – teren rekreacyjny Stawy w Jasieńcu – gmina Jasieniec.

9. Termin realizacji imprezy –22 sierpnia 2020 r.lub 29 sierpnia 2020 r.
     godz. 15.00 – do około 22.00.

 

 

III. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM

Ofertę może złożyć wykonawca, który:

1. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, do wykonania zamówienia.

2. Dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zadania.

3. Wykona przedmiot zamówienia w terminie.

4. Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT.

5. Przyjmie zlecenie przedmiotowego zadania w formie pisemnej umowy między Zamawiającym a Wykonawcą.

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferent powinien stworzyć ofertę do niniejszego zapytania stanowiącą  załącznik nr 1

Oferta powinna:

a) być opatrzona pieczątką firmową,

b) posiadać datę sporządzenia,

c) zawierać adres oferenta, numer telefonu, numer NIP,

d) być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim,

e) podpisana czytelnie przez wykonawcę,

f) zawierać wszystkie wymagane załączniki

 

Do oferty obowiązkowo należy dołączyć:

 

1. Oświadczenie Wnioskodawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),

2. Wykaz zrealizowanych usług o podobnym charakterze (załącznik nr 3),

3. Opis propozycji wraz ze szczegółową kalkulacją kosztów wskazanych w formularzu oferty.

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres e-mail: jasieniec@jasieniec.pl, poczty, kuriera lub dostarczona osobiście pod adres: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec do dnia 24stycznia 2020 r. (decyduje data wpływu oferty do sekretariatu).

Oferty złożone po terminie lub bez obowiązujących załączników lub podpisane przez osoby, które nie są do tego upoważnione nie będą rozpatrywane.

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Niniejsze zapytanie zostało opublikowane na stronie internetowej www.jasieniec.pl

Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

 

VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej  jasieniec.bip.gov.pl

 

Dodatkowych informacji udziela pracownik urzędu pod numerem telefonu 48 6613570 wew. 119 oraz adresem e-mail: aneta.kostaniak@jasieniec.pl

Zapytanie ofertowe służy rozeznaniu rynku i nie zobowiązuje Gminy Jasieniec do złożenia zamówienia.

 

Wójt Gminy Jasieniec

   

 

                                                                                                                       Marta Cytryńska

Załączniki:

1. Formularz oferty (wraz z opisem propozycji i szczegółową kalkulacją kosztów)

2. Formularz oświadczenia Wnioskodawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

3. Wykaz zrealizowanych usług o podobnym charakterze. 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..