Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Wójt Gminy Jasieniec ogłasza nabór
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas nieokreślony
- Rodzaj pracy
- finanse / ekonomia
- Stanowisko
- Inspektor ds. gospodarki wodno-ściekowej w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Jasieniec
- Telefon
- 486613570
- Fax
- Data składania
- 2020-03-05
- Data wygaśnięcia
- 2020-03-06
- Tagi
- Województwo
- MAZOWIECKIE
- Powiat
- grójecki
- Gmina
- Jasieniec
- Miasto
- Jasieniec
- Ulica
- ul. Warecka
- Numer budynku
- 42
Wójt Gminy Jasieniec
ogłasza nabór na stanowisko Inspektor ds. gospodarki wodno-ściekowej w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Jasieniec
I. Wymagania od kandydata:
- posiadaćobywatelstwo polskie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Inspektora ds. gospodarki wodno-ściekowej w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o kierunku ochrona środowiska, administracyjnym, gospodarka komunalna, ekonomicznym,
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- doświadczenie zawodowe - posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracylub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
Dodatkowe umiejętności:
- umiejętność obsługi komputera, programów w pakiecie Office i Internetu,
- umiejętności budowania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi Urzędu,
- umiejętności budowania dobrych relacji wewnątrz Referatu i Urzędu,
- umiejętność organizowania pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.
Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Ustawy prawo wodne,
- Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
- Ustawy o gospodarce komunalnej,
- Ustawy Prawo ochrony środowiska,
- Ustawa prawo zamówień publicznych,
- Ustawa o pracownikach samorządowych,
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- Ustawa o finansach publicznych,
Ponadto od kandydatów oczekujemy:
- łatwości nawiązywania kontaktów,
- komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole,
- obowiązkowości i rzetelności,
- odporności na stres,
- umiejętności realizacji równoległej kilku procesów,
- asertywności,
- samodzielności, kreatywności,
- konsekwencji,
- odpowiedzialności,
- radzenia sobie w relacjach z trudnym klientem.
II. Zakres zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu funkcjonowania publicznych ujęć wody pitnej,
oraz przygotowania awaryjnych ujęć wody, w tym koordynowanie badań wody pitnej z ujęć gminnych i ścieków z oczyszczalni ścieków, - organizowanie ochrony ujęć wody przed skażeniami,
- informowanie mieszkańców o jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi,
- wykonywanie obowiązków zawartych w pozwoleniach wodnoprawnych,
- opracowywanie projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
- realizowanie zadań zgodnie z uchwalonym przez Radę Gminy Jasieniec regulaminem dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
- opracowywanie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
- opracowywanie i przedstawianie wniosków o zatwierdzenie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków wraz ze szczegółową kalkulacją cen i stawek opłat oraz aktualnym planem,
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania:
- gminnej sieci wodociągowej, w tym stacji uzdatniania wody,
- sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni i kanalizacji burzowej,
- gminnej oczyszczalni ścieków oraz oczyszczalni przy obiektach użyteczności publicznej,
- prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu przyłączania nieruchomości do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- współudział w odbiorze inwestycji gminnych w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- kontrola gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy,
- prowadzenie spraw z zakresu zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych w tym prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Jasieniec,
- przyjmowanie zleceń wywozu nieczystości ciekłych,
- prowadzenie spraw z zakresu aktualizacji pozwoleń wodnoprawnych na funkcjonowanie gminnej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz obowiązków z nich wynikających,
- naliczanie opłat wymaganych przepisami za korzystanie ze środowiska,
- podawanie gminnych obiektów budowlanych związanych z poborem wody i odprowadzaniem ścieków kontrolom okresowym polegającym na sprawdzeniu ich stanu technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i powadzenie książek obiektu.
III. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - mniej niż 6%.
Zapraszamy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
4.1 Wymiar czasu pracy – pełny etat
4.2 Praca - w pomieszczeniu biurowym (parter, piętro, brak windy) przy sztucznym oświetleniu
wymagająca:
- wymuszonej pozycji ciała,
- obsługi komputera i programów komputerowych,
- obsługi urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, fax),
- częstego kontaktu z ludźmi,
- przemieszczania się pomiędzy pomieszczeniami urzędu.
V. Kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:
Dokumenty niezbędne:
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, – dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.jasieniec.pl
- pisemne oświadczenia:
- o stanie zdrowia,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.jasieniec.pl,
Wszystkie powyższe dokumenty winny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą.
- listmotywacyjny,
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, wymagane do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku,
- zaświadczenie potwierdzające staż w jednostkach samorządu terytorialnego lub odbytą służbę przygotowawczą,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydata niepełnosprawnego, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019r., poz. 1282).
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, Sekretariat Urzędu, pok. 14 w terminie do dnia 5marca 2020 roku (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem na kopercie: „Inspektor ds. gospodarki wodno-ściekowej w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Jasieniec”.
VII. Sposób powiadamiania kandydatów o terminie przeprowadzenia naboru:
O terminie przeprowadzenia naboru i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadomimy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Wójt
/-/Marta Cytryńska